Het lukt me niet om in te loggen, wat kan ik doen?

Krijg je een foutmelding bij DigiD? 

Klik hier voor problemen en oplossingen voor DigiD.


 Apparaat-instellingen

Als het niet lukt om in te loggen, kan dat aan je instellingen op je telefoon liggen. Probeer het volgende:


  1. Verwijder cookies en webgeschiedenis
  2. Controleer of er een goede internetverbinding is
  3. Gebruik Safari of Chrome als browser. DuckDuckGo en andere privacybrowsers werken vaak niet goed samen met DigiD. 
  4. Gebruik geen privé- of incognitotabblad bij het inloggen. 
  5. Als er veel (99 of meer) tabbladen openstaan in de browser, sluit er dan zoveel mogelijk.  
  6. Sluit oude browsertabbladen waarmee je eerder hebt ingelogd bij HuisartsDichtbij


Lukt het nog steeds niet?

Controleer hier of er een storing is bij HuisartsDichtbij.


Is er een (fout)melding te zien of een wit scherm? Noteer de melding of maak een screenshot.


Neem contact op via een e-mail aan hulp@huisartsdichtbij.nl of Dien een ticket in. Stuur deze informatie mee:


  • Een screenshot van de (fout)melding
  • Omschrijving van het probleem/situatie
  • Datum en tijdstip van de inlogpoging
  • Voornaam en achternaam


Stuur NOOIT privacygevoelige informatie mee, zoals bijvoorbeeld je BSN-nummer of medische informatie!


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren